کاشت گریم ناخن یکی از روش های جذاب و پرطرفدار کاشت ناخن که هم با ژل و هم با پودر و هم می توان با تیپ و فرمر انجام داد. خانم هایی که ناخن هایی پهن و کوتاه دارند کاشت گریم ناخن برای آنها بسیار مناسب است.

از مزیت های کاشت گریم می توان به زیبایی چشم گیر آن اشاره کرد زیرا صدف ناخن ها در کاشت گریم انحنا،قوس و کشیدگی زیبایی خواهد داشت و ناخن های شما جلوه منحصر به فردی خواهد داشت.

کاشت ناخن گریم در مقایسه با روش های دیگر کاشت استحکام بالاتری دارد به این دلیل که صدف ناخن به صورت جداگانه ماده گذاری می شود.

کاشت گریم از جدیدترین کاشت ها محسوب میشود که هم با ژل و هم با پودر انجام میشود. در این کاشت میتوان عیوب ناخن از جمله زردی، کبودی، قرمزی، کوچک بودن و نافرم بودن صدف و همچنین بدون صدف بودن ناخن را برطرف می کند کاشت گریم راهم می توان با تیپ وهم با فرمر انجام داد.

پودری که برای صدفسازی انجام می شود پودر هلویی می باشد که برندهای مختلف با تنالیته های رنگی مختلف دارند می توان برای بهتر دراوردن خط اسمایل یا خط لبخند میتوان هم از پینک کاتر استفاده کرد و هم بصورت چشمی با قلم تنظیم کرد این کاشت به خاطر صدف سازی و اینکه یک لایه تا دولایه کلییر دراخر روی کار زده می شود کمی برجسته تر از کاشت های معمولی می باشد.

وسایل مورد استفاده در کاشت ناخن گریم

– پودر کاشت در رنگ صورتی pink یا شفاف

– جا پودری یا گوده

– لیکوئید

– پمپ لیکوئید

– پرایمر

– لاک مانیکور

– ضد قارچ، برای جلوگیری از عفونت های قارچی

– قلم پودر -قلم تخت شماره 6 یا8

– روغن جهت سهولت در کار پولیش

– چسب جهت چسباندن تیپ

– تیپ پایه کوتاه – پایه بلند – فرنچ – طرحدار- تیپ بی رنگ (شفاف)

– پوشر یا عقب زن

– نیپر یا گوشت گیر

– کاتر سرگرد یا صاف یا هر دو – جهت کوتاه کردن تیپ

– ناخن گیر

– بافر

– برق ناخن و لاک ناخن جهت طراحی و دیزاین ناخن کاشته شده

– سوهان برقی

– دستگاه UV

– سرسوهان مانیکور اشکی

– سرسوهان مخروطی مانیکور

– سر سوهان الماسه مخروطی سر تخت

– سرسوهان کاغذی نرم

– قلم اشکی (وان بال)

– سوهان دستی

– کاتر

– لیکویید نیم چرب

– پودر کاشت ناخن مشکی

– پودر کاشت ناخن کلییر

– ورق طلا

– تاپ شاین

– روغن کوتیکول

انواع کاشت ناخن گریم

> کاشت ناخن گریم فرنچ دائم

> کاشت ناخن گریم استیند گلس

> کاشت ناخن گریم فول گلس

> کاشت ناخن گریم ماربل درای

> کاشت ناخن گریم موزاییکی یا گلاشیر

> کاشت ناخن گریم اج Edge

> کاشت ناخن ماتیکی

> کاشت ناخن یونی کرن

> کاشت ناخن با دیزاین تورروبان و گیپور

> کاشت ناخن توری و فلسی

> کاشت ناخن آکواریوم

> کاشت ناخن گل برجسته

> کاشت ناخن ورق طلا و طلاکوب و فویل

> کاشت ناخن مرمریت

> کاشت ناخن خاویار

> کاشت ناخن اکلیلی

> کاشت ناخن پولک

> گریم سه بعدی

در زیر به توضیح چند نمونه از کاشت ها می پردازیم:

✔ فرنچ دائم :

 

این کاشت مناسب برای کسانی است که صدف ناخن انها کشیده است وبرای افرادی که صدف انها کوتاه است مناسب نیست . تیپ های رنگی و طرح داری موجود است که به کار زیبایی میدهد .

بعد از انجام مانیکور خشک و زیر سازی ،تیپ های مخصوص کاشت فرنچ را میچسبانید خط تیپ را محو نمیکنید قد ناخن را زده فرم دلخواه میدهید ضد قارچ را به ناخن میزنید پس از خشک شدن پرایمر زده و مواد گذاری میکنید پس از اتمام مواد گذاری سوهان کشی و دور گیری را انجام میدهید و بافر کشی میکنید.

✔ استیند گلاس (Staind Glass) :

کاشت استیند گلاس در معنا به کاشتی گفته میشود که نور از آن عبور کند و نیز به معنای نوعی لکه گذاری یا رنگ امیزی است که به راحتی قابل پاک شدن نباشد. کاشت ناخن استند گلس را می توان با ژل و یا مواد اکریلیک (پودری) انجام داد. در این کاشت ناخن صدف سازی انجام می شود. که برای بلند کردن قد ناخن باید از تیپ های شیشه ای یا فرمر استفاده کنید در کاشت ناخن استند گلس (stand glass) ابتدا با استفاده از مواد هلویی صدف سازی را انجام می دهید و سپس مواد گذاری قسمت بالایی ناخن با مواد کلیر انجام می شود.پس از آماده شدن بیس کار با اعمال پودر کلییر، ناخن مصنوعی آماده پذیرش طرح های دائمی و افزونه های متناسب مانند اکلیل و نگین می باشد.پس از خشک شدن، سطح رویی ناخن دارای ناهمواری های فراوانیست، لذا با استفاده از بافر می توان سطح رویی آن را صیقلی کرد. عده ای سطح معمولی حاصل از برخورد آن با فرمر را می پسندند و عده ای نیز با استفاده از لایه های اضافه بر روی فرمر (مانند فویل) به تولید خطوط و ناهمواری های عمدی روی آن مبادرت می ورزند

پس از پرداخت سطح رویی ناخن، فرمر را به آرامی از مجموعه جدا می کنیم. تا اینجای کار ارتفاع ناخن مورد نظر به حالت ایده آل خود رسیده است، لذت برای بهبود وضعیت طول و عرضی آن و همچنین فرم دهی به تاج ناخن از سوهان دستی کمک می گیریم. در آخرین مرحله آموزش کاشت ناخن استیند گلس نیز با اعمال تاپ شاین بر روی ناخن جدید، علاوه بر رفع حفره های احتمالی، درخشش طبیعی این مجموعه نیز حاصل می گردد. در انتها لازم به ذکر است که انجام این امور بر روی تیپ شیشه ای نیز میّسر می باشد، هرچند استفاده از فرمر نتیجه مطلوب تری در پی دارد.

هزینه کاشت شیشه ای (استند گلس) همانطور که گفته شد این کاشت زیر شاخه ای از کاشت گریم است و هزینه ای معادل کاشت گریم دارد. هزینه کاشت ناخن استند گلس با توجه به مکان سالن و مهارت ناخن کار متغییر است

✔ کاشت فول گلس :

 

کاشت فول گلس کاشتی به طبع خاص و زیبا و سلیقه ای میباشد در این کاشت هیچگونه صدفسازی انجام نمیشود و از هیچ پودری به جز پودر کلییر یا کریستالی نیز استفاده نمیشود.

همانطور که از اسم این کاشت پیداست کاشتی است که تماما شیشه ای و شفاف میباشد هم میتوان با تیپ شیشه ای انجام داد هم فرمر که بهترین حالت فرمر هست میتوان در این کاشت بنا به سلیقه از دیزاین های مختلف نیز استفاده کرد ولی باید توجه داشت که کل کاشت را نگیرد که حالت شیشه ای خود را از دست بدهد.

✔ کاشت ناخن مرمریت

طراحی ناخن مرمری که که در آن سطح ناخن‌ها شکل و شمایلی شبیه به سنگ مرمر پیدا می‌کند، از مدل‌های جذاب و زیباست که بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد

✔ کاشت اج :edge

اج به معنی لبه هست و این کاشت یه کاشت زاویه داره که نوع فورمر گذاری و مواد گذاری و سوهان کشیش فرق میکنه .کاشت اج این کاشت جزء کاشتهای فانتزی و زیر مجموعه کاشت گریم تفاوت این کاشت با کاشت ساده گریم در نحوه فرم فورمر و سوهان کشی هست ما فورمر رو تو این کاشت از وسط تا میکنیم و بعد زیر صدف ناخن قرار میدیم و مواد رو هم قاعدتا به موازات خط تا شده فورمر زاویه دار میزنیم سوهان کشی این کاشت هم خیلی مهمه که شما زاویه ایجاد شده رو با سوهان کشی از بین نبرید توی کاشت اج خط لبخند تیز و مثلثی و زاویه دار است بجای گرد و هلال .

✔ کاشت ناخن با دیزاین تورروبان و گیپور

کاشت ناخن کلود یکی از زیر شاخه های کاشت گریم هست کلود به معنای بافت پارچه ای هست پس هر نوع کاشتی که داخلش از تور , ساتن , لمینت , بافتنی و هر نوع پارچه ای استفاده میشود. اول صدف سازی رو با استفاده از پودر هلویی انجام میدهیم به طوریکه صدف نه زیاد تیز باشد نه زیاد پهن برای قسمت فرنچ اول یه لایه کلییر استفاده میکنیم اول یه لایه کلییر بعد پارچه رو میزاریم بسته به سلیقه بهش فرم میدیم بعد یک یا دولایه کلییر میزنیم اگر بخوایم مدل روسی هم پیدا کند یک دقیقه بعداز اتمام کار پینچ رو میزاریم و دو دقیقه بعدش برمیداریم و سوهان کشی میکنیم .

✔ کاشت ماربل درای :

کاشت ماربل درای یکی از زیر شاخه های کاشت گریم میباشد که میتوان با بیش از دورنگ انجام داد ماربل درای یعنی طرح دادن در حالت خیسی اگر اینکار را با پودر انجام دهید به ان کاشت ماربل درای میگویند واگر با لاک و در اب انجام دهید به ان دیزاین واتر ماربل میگویند بسیار جالب خاص و زیبا میباشد که با ترکیب رنگ های متناسب میتوانید زیبایی ان را دوچندان کنید .

مراحل کاشت ماربل درای : این کاشت رامیتوانید با تیپ یا با فرمر انجام دهید هیچ گونه محدودیتی برای انجام ان وجود ندارد مراحل اولیه کاشت را انجام میدهید سپس مانند بقیه کاشت های گریم صدفسازی را انجام میدهید سپس برای قسمت فرنچ از چند رنگ استفاده میکنید که باید انها را بصورت ابر و باد درهم تنیددقت کنید که ضخامت فرنچ در این کاشت باید بسیار بسیار نازک باشد پس از خشک شدن فرنچ یک لایه کلییر روی کل کار میزنید سپس سوهان کشی و بافر کشی را انجام میدهید برای زیباتر شدن هرچه بیشتر این کاشت بهتر است از تاپ شاین دراخر کار استفاده کنید .

✔ کاشت ناخن آکواریوم

 

در روش کاشت ناخن آکواریومی،هم با ژل سه مرحله ای و هم با پودر کلییر می توانید انجام دهید. ناخن ها کمی ضخیم تر از کاشت های دیگر می باشد و به خاطر قطر تیپ آکواریوم این وضعیت ایجاد می شود. قبلا این روش برای ما در این جا خیلی به سختی انجام می شد بدین ترتیب که باید تیپ ها را خودمان می ساختیم، چرا؟ چون شکل تیپ که بی رنگ است را در دو لایه فاصله دار باید با پودر یا ژل به هم می چسباندیم تا فضای فاصله دار ایجاد شود و داخل آن را با محتویات دیزاین مثل اکلیل و روغن و آب و الکل پر کرده حتی ستاره و ماهی های ریز نیز داخل آن پر می کردیم و آن را با پودر می بستیم و بعد مواد گذاری و تراش و فرم دادن را شروع می کردیم.

✔ کاشت گلاشیر یا کاشت موزاییک :

کاشت گلاشیر یا کاشت موزاییک را هم میتوان با تیپ انجام داد هم با فرمر که برای اینکه با فرمر انجام شود باید از فویل ضخیم مانند فویل گاز مچاله شده استفاده کرد همچنین برای زیبایی هرچه بیشتر این کاشت بهتر است از لیکویید رنگی استفاده کنید.

ترمیم کاشت ناخن گریم

برای ترمیم گریم ناخن در ابتدا با سوهان برقی به رفع اختلاف سطح در ناحیه رشد کرده نزدیک کوتیکول بپردازید. دقت کنید که به صدف طبیعی ناخن صدمه نزنید و ایجاد قرمزی نکنید. در انتها یکبار با سوهان برقی، تمام سطح ناخن را خراش سطحی ایجاد کنید. سپس با پودر کاور (هلویی، کرم، صورتی) ناحیه نزدیک کوتیکول را ترمیم کنید، سپس در صورت شکستگی در ناحیه فرنچ شده، به ترمیم فرنچ اقدام کنید و در انتها با یک لایه پودر کریستالی، تمام سطح ناخن را بپوشانید. مرحله نهایی سوهان کشی و پولیش است که به دقت انجام داده و فرم نهایی ناخن را مرتب کنید.

جهت رزرو ساعت و روز کاشت اکرلیک در مجموعه تخصصی نهایت براحتی میتوانید از منوی رزرو آنلاین وب سایت این کار را انجام دهید یا با شماره تلفن : 44071439- 021 تماس حاصل نمایید تا پذیرای حضور شما عزیزان باشیم.